Göliska IT

Ett kommunalförbund där samverkan Ger Mer

Malin Gustafsson Pettersson
IT på Jobbet
10 januari 2019

Nytt år - Bättre tider

Skriv ut

Dela

Twittra

Från 1 januari har Göliska IT nya öppettider i Servicedesk. Nytt för 2019 är att du kan ringa oss redan klockan sju på morgonen.

Varje vardag finns vår support på plats för att svara på dina samtal. Så gott som samtliga ärenden in till oss på Göliska IT går via vår Servicedesk. Det kan gälla allt från frågor om inloggningsuppgifter, datorer som krånglar, program som inte startar till beställningar. De som svarar vet mycket om det mesta som händer innanför våra väggar på Fiskaregatan i Lidköping.

Ring redan vid sju

Nytt för i år är att de finns på plats för att svara på dina frågor redan klockan sju på morgonen. I vår servicedesk har vi som mål att svara på alla telefonsamtal inom en minut samt att svara på dina frågor så snabbt som möjligt. Vi eftersträvar hög kundnöjdhet och mäter ofta hur våra kunder blivit bemötta. Någon gång kanske du också blivit ombedd att svara på några enkätfrågor efter att du varit i kontakt med oss. Detta hjälper oss att bli bättre och bättre. Vid senaste mätningen hade vi en kundnöjdhet på 95.1 procent.

Välkommen med ditt samtal.
0510-77 18 00

Öppettider Mån-Tors 07:00 - 16:30 Fredagar 07:00 - 16:00

Relaterat innehåll

Service Desk

Tel: 0510-771800
Epost: servicedesk@goliskait.se

Göliska IT

Fiskaregatan 4 531 30 Lidköping

Öppettider

Mån - Tors: 07:00 - 16:30
Fredag: 07:00 - 16:00